Natt i Norrköping!

Och i resten av Sverige! Men i Norrköping känns det alltid extra "nattigt," är det ännu mörkare här kanske? Nope! Dagen har flytigt på som vanligt. Haft en massa äldre män här som fixat och donat inne i badrummet. Imorrn ska gipsväggen upp och nytt golv ska gjutas. Också vart en sväng ute hos svärföräldrarna och tagit en snabb kopp kaffe för att sedan åka vdare till banken och boka möte ang lånelöfte. Så på torsdag ska vi dit! Sedan lämnade jag av Stoffe och Freja för att  hämta mina saker jag köpte på sexpartyt vi hade på Stinas möhippa. Rosa Dildo och smaksatta pennor att rita på kroppen med. Absolut nötfria! Lyx!

När jag hoppade in i bilen efter att ha stått i Stinas hall och småpratat lite fick jag se att jag fått ett sms. Guess WHAT! Jag har fått JOBB! Damn, så lycklig jag är. Känns så jävla bra rentutsagt. Skönt att cheferna var så nöjda med mig att de rekomenderade mig för den nya chefen på Plantagen! Jag som fullkomligt älskade det jobbet, det var så JAG på nåt sätt. Skitbra betalt och riktigt sköna människor! Vi ska bli rika nu Stoffe! Smile!

När jag kom hem berättade jag den glada nyheten för Stoffe och svärmor som var här på middag. Menyn såg ut såhär:

Varmrätt: Fläskfilégryta med Ris & Brysselkål
Dessert: Äppelpaj med havregryn & Digestivekrisp & Vaniljsås

Stoffe vart så glad för min skull. Han vet verkligen hur mycket jag ville ha det jobbet och nu är det mitt! JA!
Kvällen har jag spenderat vid datorn inne på tv3:s web-tv och kollat på två av veckans 2900 Happiness avsnitt & pratat med sötaste Sofie!

Avslutar inlägget med en bild på "Mercedes" i Happiness. Vill ha hennes kläder, alltid så snygga! GE MIG!

image64

Foto: TV3/Jesper Skoubolling

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0