Bloggdesign & Penicilin

Jomenvisst! Jag hade en dunder bihålsinflammation! Kul... not! Aja, Sju dagars penicilinkur och sen hoppas jag på att må toppen igen. Hm, ingen träning nästa vecka heller alltså. LÄNGTAR tillbaka till gymmet nu! Blir galen hallå! Kommer få börja om från början nu ju! Hmpf...

Jag har ägnat hela kvällen åt att designa bloggar åt en massa människor. Det tar tid, men åh så rolig det är. Har en väldig massa människor på kö just nu, men de som betalar 50 kr måste jag prioritera först! Återigen, det är på min fritid jag gör detta. Dessa bloggar är jag klar med:

http://absolutebitch.blogg.se (Design: Straight Flames)
http://smuliss.blogg.se (Design: Purple Passion)

Sen måste jag presentera vinnaren av min första Designtävling.
Med denna motivering var hon en självklar vinnare:

"  Jag tycker jag ska få headern just därför att den speglar min personlighet. Rosa står för min feminina, kvinnliga sida och är min favoritfärg. De vita blommorna står för det oskuldsfulla hos mig som många ser utåt, som slingrar sig med dem bruna, som för mig är den farliga "bad ass"-sidan hos mig.
Min personlighet kompletterad i en enda desigt - helt enkelt! "


Du kan se hennes blogg här! GRATTIS! (Design: Spring Rush)

Nu tänkte jag sova lite så jag orkar upp när Frejsan vill upp imorgonbitti. Imorgon kommer mattläggaren och lägger nytt golv i badrummet. Vilken färg ska jag välja? Han ska tydligen lägga om golvet i hallen också? Jaha, tackar & tar emot! 

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0