Shoppat Sex & The City outfiten!

Idag efter att jag glott på dagens Days avsnitt var jag så galet rastlös att jag var tvungen att ta med Freja på en liten shoppingrunda i stan. Så vi packade ihop oss och tog en promenad. Det var kanonfint väder! När vi kom fram gick vi först in på New Yorker. Jag fullkomligt älskar den affären! Därifrån fick jag med mig två super sexiga klänningar i svart & cerise! [Som jag sedan lämnade tillbaka pga att jag redan köpt så många klänningar. Det blir ju bara hängandes med lappen kvar i garderoben och ser ledsna ut.]

Efter det mötte vi upp Stoffe som kom till stan efter jobbet. Han följde med oss och shoppade. Söt pojkvän jag har. Han älskar att shoppa kläder. Hur bra är inte det! Smile! Strax därpå mötte vi upp Erik och gick till Fräcka Fröken och fikade.  " Tack för kaffet Erik! Du är så söt som alltid ska bjuda på saker! " När jag druckit upp mitt kaffe gick jag iväg själv för att kolla kläder. Det var riktigt skönt att få lite tid för sig själv!

Det slutade med att jag shoppade en vit långskjorta och ett midjeskärp! Så jävla delicious! Så nu är min prämiär outfit till Sex & The City klar! Kommer att bli en oförglömlig kväll i Stockholm! Kläder-skor-solbränna & salt vatten spray i håret! Fy fan vad het jag kommer att vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0