Nu är jag lycklig!

Som de flesta som läser min blogg vet så var jag och Stoffe tvungna att göra oss av med våra katter Lexie och Kiara i Januari pga att jag utvecklade allergi mot katter under min graviditet. Det var ett av de absolut svåraste beslut vi tvingats att ta. Vi försökta att sälja dem på blocket, men eftersom de var vuxna var det så otroligt svårt! Vår sista utväg var Fiahemmet. Ett katthem som tar hand om övergivna katter eller hjälper till att omplacera dom. Det visade sig vara ett väldigt klokt beslut.

Idag när jag gick in på deras hemsida så klickade jag mig in på den sida där man kan läsa mail från köpare. Äntligen såg jag att någon hade skrivit om våra katter. Några hade valt att adoptera just våra små stjärnor. De beskrev våra katter på exakt samma vis som de faktiskt var och jag kunde känna igen dom i varenda mening. Usch vad jag saknar dom. De var mina bebisar också. Jag älskar er nu och föralltid! Er mamsi! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0