MaDDelicious

1. Vilket datum föddes du & Vart?
    Jag föddes den 11 Juni 1986 på Akademiska Sjukhuset i Uppsala

2. Vilka ställen har du bott på?
    Sollentuna, Jakobsberg & fem ställen i Norrköping

3. Vilka har du vart tillsammans med & hur länge? 
     Olle 7 månader, Tomas 18 månader, Micke två år & Stoffe i hittils 3 år

4. Hur många barn vill du ha & vad ska ditt nästa barn heta?
     Jag vill ha två barn (har redan ett. Freja) Mitt nästa ska heta Ronja/Tyra eller Maximillian

5. Vart bor du om 3 år?
    På Sunnanvindsgränd i Stockholm

6. Vad saknar du mest med livet som tonåring?
    Alla sköna sommaresor till Visby varje sommar!

7. Vilken blogg har du ogillat som du nu gillar? 
    Blondinbellas! Vissa saker är ganska kloka faktiskt!

8. Vilken blogg anser du vara mest läsvärd?
    Mig egen! Man ska våga tro på sig själv!

9. Finns det någonting du vill ändra med dig själv, kroppsligt?
    Ja, jag skulle vilja ha en fastare kropp

10. Vad är det absolut bästa du gjort?
       Det var när jag födde Freja

11. Är du piercad & isf vart?
      Öronen, Naveln & i tungan

12. Är du tatuerad & isf vart?
      Höger ljumske & på vänster skuldra

13. Finns det någon du verkligen avskyr?
       Jo fröken J för allt helvete hon utsatt oss för

14. Varför bloggar du?
      För att det är helt underbart

15. Slutligen, vem utmanar du att svara på samma frågor som du just gjort?
      Sofie B, Zandra, Markus & Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0