Jakobsberg

Det är hrä jag är uppväxt och det är här jag vill leva resten av mitt liv. Det finns så mycket minnen. Många glada och några få ledsna. Men det är här jag känner mig trygg, glad och riktigt lycklig. Allt är så äkta. Många tror att hela Stockolm är betong utan minsta inslag av grönska. Damnit people your wrong! Stockholm har så mycket fint som ni inte har en aning om. För det första är det världens mysigaste stad. Vi har världens vackraste skärgård och de absolut bästa människorna. Vi är lätta att ha att göra med, trevliga och hjälpsamma. Best of all, vi sölar inte!

Jag kan bli fullkomligt vansinnig på folket i Norrköping. Allting tar 100 år. De ska planeras in i minsta detalj och ingenting går att göra på impuls. Planering förstör. Iaf för mycket!

Jag är uppväxt i Jakobsberg, ca 2 mil norr om Stockholms innerstad. Vi har narturreservat, sjöar, stränder, nattklubbar, köpcentrum and so on. We have it all! Jag har haft en helt underbar uppväxt och jag är lyckligt lottad som växt upp i "Jakan." Det är något speciellt med det, en jävla massa trygghet! 



Tagen för en stund sen från mammas balkong! <3

Kommentarer
Postat av: Soffe

Såååå sant! Fan va jag vill flytta upp dit! Hatar den här stan och de flesta som bor här!

Vill flytta NU!!!!!!

2008-06-02 @ 14:43:20
Postat av: hockeyfrugan

åh, vad kul att du tycker det! :) vilken söt unge du har föresten, vad heter hon? min sambo och jag har pratat lite smått om en bebis, så vi får se vad som händer. bor du i jakobsberg föresten?

2008-06-04 @ 10:59:54
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0