Idag gav jag ännu mer!

Fick skjuts till gymmet idag också. Jag var skitpeppad, eftersom gårdagagen gick så otroligt bra. Men idag var jag ännu duktigare. Började med 30 min på en slags crosstrainar/step maskin. Det känns typ som att gå i trappor oavbrutet i 30 min. Jag vart helt genomsvettig och efter att jag klev av kände jag mig så mjuk och harmonisk i kroppen. Efter det var det dags att köra mitt 20 minuters pass [Styrka] - men det blev nog närmre 30 min! Tränade bara armar, rygg och mage idag eftersom benen redan steppat loss i 30 min. Efter det körde jag 10 min på sitt-spinning-cykeln! Skönt!

Efter det vart det 22 minuter i solariet! Nu är jag brun som bara den!

Så, jag klarade det idag också!
40 min Kondition och 20 min Styrka



Kommentarer
Postat av: Lexie

ja den var riktigt bra :D

imorn ska jag vara med mina gudsystrar :) sj? :)

2008-06-19 @ 23:23:27
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0