Thunder

Jag har alltid älskat åskan! Den har vart ngt jag tyckt var jätte mysigt och jag har aldrig vart rädd för den förns nu. Efter att jag fick barn känner jag mig orolig för det mesta. Jag vet inte om det har med att göra att man vet att man har så mycket att förlora så nära inpå. Förr i tiden hade man ju bara sig själv att ta hand om.

Alldeles nyss, bara helt plötsligt så kom världens skur! Tillsammans med åska och blixt kände jag hur nervös och orolig jag vart. Jo jag är säker på att jag ska få en blixt i huvudet när det blixtrar! Nojjig! Sen får jag världens huvudvärk också när det åskar så mycket eftersom jag spänner mig så dant!

Är ni rädda för åska & blixt?


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: om jag gör, gillar dom du gjort åt andra också :) en sak som slog mig också, kodar du sidan också då eller? :)

2008-08-03 @ 21:06:05
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0