This is me!



Namn: Madelene Marie Ekfalk
Smeknamn: Madde, Maddis
Född: Den 11 Juni 1986 i Uppsala
Uppvuxen i: Stockholm, sann förortsbrud
Är: Mamma, sambo, Kär & Bloggnarkoman
Gör: Är mammaledig tom 13 Aug sen ska jag plugga
Ville bli när jag var liten: Brandman
Ville bli när jag var tonåring: Strippa
Vill bli: Barnmorska eller Äga ett resebolag
Något jag skäms för: De gånger jag sårat min mamma!
Det bästa som hänt mig: När vi fick Freja
Person jag hatar: Julia & Skärblackabon
Person jag ser upp till: Fröken Bäckström & min lillebror
Jag lyssnar mest på: Slowrock & Hip Hop
Jag tittar på: Vänner, SATC, Days & 2900 Happiness
Jag bor: I en lägenhet i Norrköping
Det snyggaste på min sambo är: Hans händer & mage
Jag har smyckat mig kropp med: två tatueringar & fem piercings
Skådis jag skulle limma på om jag kunde & var singel: Shawn William Scott
Vilken tjej du känner ser absolut bäst ut: Fröken Bäckström
Mina bästa kompisar heter: Maria, Patricia & Kim


Eftersom jag fått så många mail med frågor så tyckte jag det var bättre att sammanfatta allt i ett inlägg!

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

OMG, vare du:D! haha känner inte igen dej på bilderna..tänkte bara att wow den här tjejen har ball design:)

jomen de är fina fisken, försöker bli lite bättre på photoshop=) du får gärna ge mig tips:D

2008-08-02 @ 20:37:00
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Malin

kul att veta lite mer om dig :D

2008-08-02 @ 21:47:32
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0