Jobbfreak

Jag är helt galen i mitt jobb! Finns det någon som är så kär i sitt jobb som jag? Jag älskar det! 

 Ä l s k a r  d e t  !

Det är så jävla roligt hela tiden. Det var så mysigt imorse när vi precis börjat. Solen skiner in genom taket och radion spelas på hög volym. Vi gör iordning allt inför dagen och sedan morgonfikar vi tillsammans! Nu är det en hel vecka kvar tills jag jobbar nästa gång! Abstinens! Hoppas de ringer och frågar om jag kan hoppa in och jobba extra nu i veckan!

Prismärkningen i full gång! Massor att märka ju!?

image169

Grönt är skönt, i mängder!

image170

Prismärkningen har stigit mig upp över öronen!

image171


Kommentarer
Postat av: zandra

Haha söt :-D

2008-04-21 @ 00:06:55
URL: http://zandrax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0