Dag 8 (-4Kg) FUSK & Jobb!

Japp igår fuskade jag och åt pomme och en massa annat onyttigt så imorse var det inte roligt att väga sig! Vågen stod på - 4 Kg precis! Men som sagt, idag är det nya tag för både mig och Carro. Ren kur igen!

Älsklingen & Freja har åkt på någon infektion så de ligger här hemma mina sjuklingar! Kentha ringde från Plantan och frågade om jag kunde komma dit och jobba idag. Absolut, klart jag kan! Så nu ska jag jobba 12.00-19.15! Så skönt att vara medoch bidra med pengar till sin egen familj! Jag fullkomligt AVSKYR att leva på min pojkvän! Man är ju faktiskt två i ett förhållande. Tycker det är helt sjukt att vissa människor bara sitter hemma och vägrar arbeta och inte ens söker jobb.Folk som bara åker runt och fikar,shoppar, festar och ja kort och gott lever på sin partner! Hur kan ni? Jag mår dåligt av sånt!

Nu ska jag göra mig iordning!
Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

Ha en underbar dag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-14 @ 10:57:31
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Therese

Inte lätt att undanhålla sig från sånt gott :)
Jättefin design förresten!

2008-04-14 @ 10:59:02
URL: http://tezzas.blogg.se
Postat av: Sofie

ne gumman det är inte bra att fuska gör man det kan man lika gärna lägga allt åt sidan. :D tråkigt men det är bara sanning. Antingen ska man ha ett jävlar inamma eller så skippa det helt. puss

2008-04-14 @ 17:58:00
URL: http://sofieb.blogg.se
Postat av: Hahaha.

Synd att du inte kan hitta nån annan att irretera dig på.

2008-04-15 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0