perfekt dag

 

Vi har verkligen haft en såndär perfekt dag!
En såndär dag när man skämmer bort sig själv och varandra. En såndär dag när man skrattar åt allt och bara är sådär nyförälskade! Jag började dagen med att nästintill försova mig. Skyndade upp och sminkade mig, hoppade i gårdagens kläder och sen in i bilen. Därefter åkte jag och hämtade Tessy för att efter det åka till Kvinnojouren på studiebesök med klassen. Så jävla intressant och tankeväckande!

Därefter åkte jag och hämtade Stoffe & Alice [Freja var på dagis] och därpå åkte vi för att shoppa. Det var invigning på nya shoppingcentret i Norrköping, massa härliga affärer och de hundtra första fick presentkort på valfri butik så vi fick 200 kr i presentkort på JC! Sedan bad älskling att få bjuda mig på lunch så vi gick och åt Italienskt! Åt verkligen universums godaste pizza. Den kändes så fräsh och inte sådär äckligt flottig som pizzor alltid gör. Nu tog jag en Parma, full av härlig färsk Ruccola, parmesanost & parmaskinka. Underbart!

Efter lunchen mötte vi upp sväris som promenixat till Ingelsta på vårt initiativ! Inte ska man sitta inne och häcka i mjukisarna inte!
Vi fortsatte strosa omkring och gick från affär till affär och hittade massa underbart läckre kläder. Stoffe provade även skjorta-väst-kavaj stilen som han ska ha med ett par svarta byxor och ev en såndär frän hatt den dagen vi gifter oss. Så jävla snygg vart killen! Im not surprised!

Efter att ha shoppat massa snyggt gick vi till Lindahs och mumsade i oss kaffe och cupcakes! Själv tog jag bara en kaffe pga risken att det ska finnas nötter i allt som bakas på konditorier. Ingen idé att chansa! Har ju vart allergisk sen jag var 10 år mot just nötter så jag har vant mig vid att dricka kaffe och skiffa bakelse när jag väl är ute. Det gör mig faktiskt ingenting!

När vi var klara åkte Stoffe och hämtade Freja och jag, Alice & Sväris fortsatte med veckohandling inne på Maxi! Vart en massa härligt som färsk lax, kyckling mm som ska bli till goda rätter i veckan! Sen kom Stoffe & Freja tillbaka och  sen åkte vi hem allihop för att äta middag, se Idol och prova alla kläder återigen! Man kan liksom inte få nog!

Tack älskling för en toppenmysig dag & tack för allt fint jag fått av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0