pappan

Jag tror ta me tusan att jag har ett förhållande med någon som i sömnen skulle ge Batman, Spindelmannen, Stålmannen you name it en sådan omgång att de aldrig mer drar på sig sina trikåer!

Som ni säkert har läst under den gångna veckan så har Madde Målat o målat o målat lite till på en massa väggar. Sen har hon målat möbler och röjt igenom förrådet för att komma åt möbler. Sen har hon typ packat upp allt vi hade i kartonger och påsar i lägenheten... och det var en hel del kan jag berätta. Vi snackar säkert om 15 kartonger och 5-6 svarta soppsäckar av storlek 125 liter. Alltså vilken superhjälte!

Det spelar ingen som helst roll att jag med flera är på henne om att ta det lugnt. Som hon säger; "Det händer inget om jag tar det lugnt" Nej, det har du iofs rätt i älskling, men det är inte ens en månad tills du ska föda! Nån dag så kan man juh bara ta det lite lugnt. Jag har iaf fått henne att skippa målningen i hallen, så hon låter mig ta det när jag kommer tillbaka till Norrköping. Alltid något.

Nu är det inte ens 24 timmar tills jag får hålla mina älsklingar i min famn. Helt galet va jag saknar dom. Kommer antagligen pussa o krama sönder dem!

Älskar Er Madde, Freja & Bebis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0