mamman

Har precis lagt mig...Lagt mig på Stoffes sida av sängen! Bebis sparkar i magen och Freja snarkar i sin säng! Ute i vardagsrummet sover mamma och Sofie! Kärlek! Allt som saknas är min Stoffe! Min fantastiska pojkvän som står ut med mig då denna graviditet är långt från lika harmonisk som den med Freja! Mina cravings, mina needs - han tillgodoser allt! Han är världens finaste!

Vi har ätit middag tillsammans med Frejas farmor, gått allihopa runt strömmen och sen ätit glass. En mysig kväll även om jag som sagt saknar min älskling! Sex hela nätter från varandra, ouch! Ska verkligen försöka hålla oss sysselsatta hela veckan! Nästa fredag är det ju dag för Barnmorskan igen! Ska bli superspännande som vanligt! Och efter det åker jag Freja och Frejas famor till Stockholm och vår papsilaps! Saknar, älskar & vill ha nära!

Målat en vända i köket, så jävla snyggt! Resultatet vart läckert och efter följde galna sammandragningar! Men fint blir det & finare ska det bli innan hösten kommer och vår lilla familj fått en ny familjemedlem! ♥

Tessy banan - kom på fika nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0