26 juni 2009



Tillbaka i Stockholm! Yes, yes och trippelyes! Nu är vi hemma hos mamma, men från och med tisdag till minst torsdag ska vi bo i och ta hand om Stoffes arbetskamrats villa med nybyggd altan! Gillas! Men nu är vi hemma hos mamsen igen och lever småtrångt i mitt gamla "flickrum!"

Åkte från Norrköping imorse vid 09 och släppte Stoffe vid ett av jobben i Stockholm kl 11 då det var dags för honom att börja slita igen! Stolt över dig hjärat! Sedan åkte vi hem till mams och packade lite picknik och badkläder och drog till en strand jag hittade vid midsommar! Ingen av oss hade vart där förr och det var verkligen klockrent. Inte massa "störiga" fjortisar som skriker, hoppar bomben eller krökar utan lugnt och sansat på nästintill vit sandstrand med len och mjuk sand i vattnet. Inga stenar eller blålera, wohoo! Där vi låg var det ca två meter till vattnet så Freja kunde leka och bada så mycket hon ville och jag sitta ner och sola emellanåt på en filt! Jätteskönt och toppenmysigt! Det blir en lång tripp dit imorgon också! Wiee!

Note:
Inte glömma solkräm & solhatt! Inte för att jag gjorde det idag, men alltid bra att påminna sig själv!

Har ni haft en härlig dag i solen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0