26 aug

Har precis sett klart Bröllopsduellen med Stoffe! Var verkligen hundra år sen vi hyrde film då det var verkligen mysigt! Tände massor av ljus, hällde upp fanta lemon och lite smågodis och bara mös! Helt enkelt klockrent! Imorgon ska vi tillbaka till neo för att Alice ska ta nytt blodprov! Hoppas vi slipper fler dagar på sjukhus nu! Håller alla tummar och tår! Vi lämnar Freja på dagis innan. Hon kommer ha en toppendag imorgon då de ska fira hennes 2-årsdag eftersom hon fyller år under sommarlovet! Ska bli så kul att höra hur hon haft det när vi hämtar henne! Underbara unge!

By the way måste jag passa på att nämna att jag är världens gladaste över min vikt just nu!
När jag vägde mig sista gången hos barnmorskan så vägde jag hör-och-häpna härliga 99,6 kg! Så jävla nära 100 kg så det är skrämmand! Men igår när jag vägde mig stod vågen på 91,7 kg vilket innebär att jag väger 2 hg mindre än när jag skrev in mig hos bm. Då vägde jag nämligen 91,9 kg! Och det rasar för var dag som går. Varje dag jag väger mig har jag minskat minst 0,5 kg i vikt! Har satt som mål att jag ska ha gått ner minst 20 Kg tills våren 2010! Det kommer gå gallant!

Nu är det dags att ge Alice mat! Brösten exploderar snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0