24 juli

Precis målat klart spjälsängen och satt i en omgång hårfärg i håret! Hoppas på fint resultat! Man vill ju vara lite läcker på förlossningen så man inte skrämmer slag på sin nyfödda! Smile!

Dagen har vart fullspäckad av spjälsängsletning i förrådet, matlagning, målning och städning! Tur att sväris kom och tog med Freja ut på en promenad inklusive lekstund i parken. Hon behövde få komma ut och leka. Senare under dagen gjorde jag och Freja iordning massor av ramar med nya foton i. Bland annat en tavla som hon ska ha i sin myshörna vid sängen. Sedan fick hon 10 stycken kort att ha för sig själv. Gissa om hon var lycklig! Hon har suttit och berättat för både mig och farmor hela kvällen vilka som är på fotona. Sötnos!

Idag var tredje kvällen Freja somnade själv i sin nya säng. Idag tog det bara 15 minuter och hon kom bara ut till mig tre gånger då jag var i vardagsrummet, men gick snällt in när jag sa att hon skulle ligga i sängen och sova så vi kunde åka till pappa imorgon! Btw, hon har tjatat om sin pappa hela dagen. "Åka pappa, sakna pappa, tåget ... "

Och ja, imorgon åker vi tillbaka till Stockholm! Tåget går runt 17.30 och så blir vi hämtade av älskling i Stockholm! Jag har aldrig under de fyra år vi vart tillsammans varit ifrån honom sju hela nätter! Men det har jag nu och jisses vad jag saknar honom!. Ska hyra nya Wallander och krypa ner i sängen bredvid honom imorgon och bara mysa! Älskar dig!

Imorgon kl 09 är det även dags att ta spårvagnen tillsammans med sväris och Freja till MVC för en kontroll på bebis! Spännande att se SF mått, min viktuppgång och lyssna på hjärtat!

Underbar dag imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0