2 sept

Idag var det dags att gå tillbaka till skolan efter 10 mammadagar! För er som inte visste det har jag och Stoffe beslutat oss för att det är han som kommer vara pappaledig denna gång och jag går tillbaka till min vuxenutbildning på komvux! Som tur är fungerar amningen så jätte bra att jag har massa mjölk över att pumpa som Stoffe ger Alice i en såndär superdyr, supersmart nappflaska som nästan är identisk mina bröst! Smart va!?

Mötte hursom upp Tessy om de andra utanför aulan på Ebersteinska! Därefter var det "mingel" med snacks och dryck innan teatern vi skulle se med skolan. En teater om Vård & Omsorgen i Norrköping och hur äldrevårdens sköts! Helt klart verklighetstrogen, men vansinnigt grå & trist!

Därefter promenerade jag & Tessy hem till henne, tog en kopp kaffe och väntade på Stoffe, Freja & Alice som kom för att hämta mig! Sedan tog vi en snabb sväng förbi hans pappa och därefter åt vi middag på Mc.Donald´s! Kändes som en toppenmiddag eftersom jag hade kvällskurs på Komvux, Matte B nu på kvällen mellan 18-21! Jag hade nästan lyckats glömma hur tråkigt Matte var tills jag satt i klassrummet och verkligheten knackade mig på axeln! Usch, ska jag stå ut en hel termin? Statistik, area, divition, procent mm? Jag är skitbra på Matte rentutsagt, men det är så jävlarns tråkigt! Men det är bara att stå ut om jag ska söka till SSK nästa HT! I will do it!

Har äntligen beställt böckerna jag behövde til l höstterminen så nu var man 700 kr fattigare! Galet att två böcker kan kosta så mycket pengar. Nu sitter jag i soffan med min älskling och vår lilla "Allan" sover på pappas bröst! Själv har jag just pumpat 200 ml 100% Maddismjölk så Alice har imorgon när jag är i skolan mellan 8.10-11.10! På tv:n rullar Fast And The Furious 4 och vi dricker varm choklad som Stoffe har gjort!

Har jag nämnt att jag hade världens absolut finaste och bästa pojkvän! Världens mest förstående och engagerade pappa och älskling? Exempelvis hade han köpt en såndär superbra speciell miniräknare som jag behövde till Matten och dessutom Brämhults Ananas/Grapefruktjuice! Bara för att han vet hur mycket jag älskar det! Hur fint som helst! Älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0