Vilken härlig dag!

Sitter i soffan med mina två och Liten i magen och tittar på Nalle Puh & Heffaklumpen! Idag blir det ett varv runt strömmen och massa mys i parken. En riktig familjedag! Vi hade planer på att åka till Kolmården, men jag tror inte att jag hinner det med tanke på att jag ska börja jobba 16 & det lär vara galet med folk i djurparken!

Igår runt 15 ringde Frejas farmor och berättade att de hade ponnyridning och en massa annat kul vid Färgagården och ville att vi skulle komma dit, så det var bara att fara iväg! Var helt supercosy! Marknad där det såldes sådär mysigt gammeldags saker, blommor, brända mandlar, vita-hem saker mm. Sedan gick vi bort till Shettisarna för att Freja skulle få rida en av ponnysarna. Hon var så lycklig, så stolt och samtidigt så lugn! Hon red alldeles själv, med fötterna i stigbyglarna och höll sig i sadeln! Jag tror aldriga att hon sett så lycklig ut! När vi var tillbaka efter varvet så sa hon " Igen, igen! " Men när vi förklarat att de var fler barn som ville rida, klappade hon hästen och sa " Tack tack! "

Det var helt underbart att se! Efter det åkte vi hem och farmor kom efter, så åt vi alla jordgubbspaj!
Kvällen var lugn och skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0