Hej jag är hes!

Jag är verkligen hesast i Norrköping just nu! Jag viskar när jag pratar och allt tack vare förkylningen som Carla smittade mig med! ;-) Men känner att jag mår aningen bättre så imorgon blir det jag som går till skolan och redovisar om Nazismen om jag så ska skriva hela min muntliga redovisning på tavlan!

Jag lovar Stoffe varje dag att ta det lugnt, dricka te och vila för att bli bättre, men det går inte. Oavsett om jag har 40 graders feber ska jag städa, tvätta mm. Blä för att vara hemma. Jag kan inte för mitt liv förstå varför vissa tjejer/kvinnor bara drömmer om att bara hemmafruar. Varför? Det är så tråkigt att vara hemma och städa! Om jag hade råd skulle jag lätt ha städhjälp! LÄTT! Det är något jag ska satsa på i framtiden när jag gjort karriär!

Men idag har jag iaf tagit de lite lugnare. Haft SATC maraton och börjat se serien fråm början. Hm, undrar hur många gåner jag sett serien nu? En miljon!? Ätit kycklingsallad och ... tvättat! Ja jag vet älskling!

Freja har som vanligt sagt godnatt till både mormor och farmor ikväll! Lekt med Totton och Puh, sett på Bolibompa för första gången när jag änligen lyckats söka fram barnkanalen! Hon hjälpte oss också att duka fram till middagen. Så underbar hon är som ska bära fram allting. Vi får inte göra någonting! Hon är dessutom världens mest tacksamma barn. Varje gång man ger henne något, håller upp dörren, byter blöja, hjälper henne ner i trappan, ja efter allt så säger hon klart och tydligt " Tack tack! " Älskar dig min sötaste!

Nu är jag så trött efter allt kvällspluggande och en kopp grönt te som älskling gjorde till mig att jag måste hoppa i säng! Ni får sova så gott så hörs vi i veckan! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0