Bulle i Ugnen!

Yes här hemma har vi bullar i ugnen! Eller vi hade, nu ligger de & svalnar på plåten. Fick ett enormt sug efter vaniljbullar och ringe Svärmor Irené och bad om hennes hemliga recept! ;-) Jummie, om jag får säga så! De är verkligen skadat goda! Har redan klämt i mig tre stycken.. elle var det fyra? Haha!

Dagen har  vart en helt ok innedag annars. Vädret var piss så vi bestämde oss för att ha en städ & mysdag! Det vart städat men också mycket lek, skratt & skoj! Älskade unge, du är helt underbar, vet du det! Freja, du är vårt ALLT!

Svärmor Pia var förbi och hämtade en sak de glömde igår och så pratade vi lite om gårdagens blogginlägg. De hade tydligen inte gillats av "vissa" att hon var förbi och hälsade på sin son med sambo & dotter! Jag finner detta ganska tröttsamt men samtidigt roande. Jag har svårt att förstå varför en kvinna i sina bästa år inte ska få bestämma över sig själv? Nu säger inte jag att personen ifråga "bestämmer" över min svärmor, men att reagera så på ett av mina blogginlägg där jag skriver att vi gett varandra en chans och kramat om varandra är för mig obegripligt! Jag tänker varken nämna någons namn, eller älta mer om detta. Jag tycker det är barnsligt & obetydligt!

Hursom, nu sitter jag här i min väldoftande kalufs, inne på min nionde rökfria dag! Skönt! Det blir lättare och lättare och jag har inte använt nikotinläkemedel på fyra dagar! Jag är grym på att sluta röka! 2009 är helt enkelt mitt år! Wiee, många roliga saker händer mig och familjen iår. Snart, snart, snart ska jag berätta!

Nu ska jag prata med Zandra på msn! Min alldeles egna Prins! ;-)


Kommentarer
Postat av: hahaha

haha ojdå värst vad du inte bryr dig och måste skriva ett blogg inlägg om det som inte betyder något hahaha tööööönt.

2009-01-11 @ 16:03:11
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Till hahaha:



Har aldrig sett på maken till människa till att vara pinsam.

2009-01-11 @ 22:17:40
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0