Älskade Freja!

Jag är lyckligt lottad som har en så fantastisk dotter som du. Som har fått äran att vara din mamma! Du har lärt mig att vara en bättre människa och se saker ur olika perspektiv. Du ger mig motivation & vilja! Du är min drivkraft! Min älskade Frejsan, tänk att du tog hela 11 månader på dig att bli till. Dig skyndar man inte på. Du tar saker i din takt & gör det med bravur. Du är speciell, helt underbar! Jag älskar dig så otrolig mycket min underbara tjej!

Tänk att just jag fick just dig! 
Jag är lyckligast i världen, nu & föralltid! ♥


Kommentarer
Postat av: zandra

Gud va fin klänning och lilla Freja har ju tofs:-o SÖÖT!<3 Saknar dina inlägg!

2009-01-22 @ 02:53:59
URL: http://zandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0