Update!

Jag har tagit massa kort de senaste dagarna, men inte hunnit uppdatera så mycket. Men jag tänkte dela med mig lite av vad som hänt de senaste dagarna.

Freja älskar att sitta vid (i) dishon och leka med vattnet, koppar, glas, bestick mm. Hon kan göra det i timmar utan att överdriva. Och gud nåde den som tar ner henne därifrån!



Senare samma kväll kom svärmor hit och vi gjorde egna semlor, då jag inte tål färdigköpta. De vart kanongott och Freja tyckte det var jummie. Även om hon knappt orkade 1/4.





Igår var jag och Freja på Kvinnokliniken. Vi tog bussen & spårvagn dit vilket var mycket uppskattat. Vår lilla tjej har i princip aldrig åkt kommunalt. Vi hade packat en liten ryggsäck till henne med böcker så hon slapp få tråkigt! Men de kom aldrig till använding! På vägen hem köpte vi en sallad på Fräcka fröken till mig då vår kyl hemme var tom. Frejsan fick nygjord fiskgrattäng! Mitt största cravings under denna graviditet är heltklart deras sallader! Oh sweet lord!



Igår kom svärmor hit igen för att passa Freja bus. Jag och Stoffe skulle åka och storhandla och tyckte det var onödigt att hon skulle behöva följa med som har roligare hemma. De hade ätit mysmiddag, sedan hade Freja badat och lekt en massa. Tack för barnvakten Pia-Plutt!

På kvällen efter att Freja somnat hade jag och Stoffe lite mysstund med rostat bröd, cider (Herrljunga omg säger jag bara!) och KRÄFTOR! Det var super gott och underbart! Som den skönaste sommarkyss!

Pinsamt att erkänna, men jag måste säga som det är. Maria och Madde... Kräftorna var visst kinesiska!



Det var en tröttis Freja som satt i soffan och tittade på teletubbies med mamma imorse innan dagis! Men oj så glad hon vart över att gå till dagis idag när hon var ledig igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0