Termin 2 & Första provet!

Godkväll! Jag är tröttast i världen. Iaf så känns det som så. Idag var det dags för terminens första prov. Nämligen Biståndsbedömning i ämnet Social Omsorg. Ett irriterande enkelt prov, som jag dock inte pluggat mycket till. Någon timme eller två kanske! Efter det hade vi en lång håltimme, men jag och Maria satte oss ner och gjorde färdigt arbetet om Astma och vad som kan vara viktigt att tänka på när det gäller omvårdnad vid Astma. Också alldeles för enkelt.

Om det nu var så att resten av terminen skulle flyta på lika enkelt skulle jag vara glad! Men, nu börjar det ju dra igång på riktigt. En stor power-point presentetation med Maria och Emelie i nästa vecka och en gigantiskt inlämningsuppgift som ska vara skriven mestadels på Latin & Grekiska, samt prov i Omvårdnad efter sportlovet som är redan v.8 Ska bli skönt med lov, även om det blir mycket plugg. Men det är lungt, jag är van vid att ha mycket runtomkring mig! Jag blir så uttråkad annars!

Vill bara passa på att säga till Maria att du är en helt fantastisk vän och jag är så glad över att ha dig i mitt liv. Du är verkligen guld värld. Massor av kärlek till dig underbara du!

Nej nu ska jag hoppa ner i badet och skrubba mig ren!
Passar nog på att se en film samtidigt, släcker ljuset, tänder ljus och har i massa skumbad!


Jag måste ju faktiskt fira!
 IDAG HAR JAG VART RÖKFRI I EN MÅNAD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har varit duktig som inte har rökt. Det här klarar du jag vet det./ svärmor

2009-02-02 @ 20:41:24
Postat av: Maria

Puss raring... Gullig du e!!! Du e inte så dum du heller!!! Kram

2009-02-03 @ 18:48:04
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0