One Week from now!

Wieee! Om en vecka kan jag äntligen kläcka vår hemlighet som bara ropar efter att få komma fram! Ska verkligen bli jätte kul att få dela med oss av detta till er som inte vet om det. De som redan fått veta det utav oss var självklara att berätta för då de är så stora delar av våra liv! Alla vi känner flyger på små moln!

Idag (mitt i vårt inlämningsuppgifts-kaos) fick vi höra och häpna ännu en inlämningsuppgift! Den fjärde på 2 veckor i Omvårdnad. Jisses, Ulla hon kan hon! Denna ska handla om KOL. Symtom, orsaker, förväxling av symtom samt sjukdom & användning av oxygenkoncentrator. Det är Latin, latin, latin och ja... ja en massa latin om man vill satsa på MVG. Vilken är en självklarhet! Vad skulle jag annars satsa på!

Oops, nu började Top Model & jag ska springa och hämta en Magnum Classic att svulla på under tiden!
Sedan blir det  ett bad med tillhörande Våra bästa år, skum & badsalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0