Omvårdnadsprov [FFF]

FFF = Fy Fitta Fan! - En fras jag och Tette använder då vi inte vet hur vi bättre ska beskriva saker och ting. Tror dock hennes gamla arbetskamrat har patent på meningen! Isf ber jag om ursäkt för stölden Carro! *Blink*

Nu sitter jag här efter en feting måltid beståendes av en Supreme Hamburgare, fyra st Chili Cheese, en ofanligt liten potatisgrattäng & en mellan cola! Mätt som en ballong, nöjd och belåten! Ska närsomhelst nu ta tag i provet som vi ska skriva på torsdag i Omvårdnad. Det är inget litet prov vi talar om! Det är latin och åter latin!

Kan passa på att berätta om min studieteknik. Ett litet tips till er som också pluggar.
- Läs igenom dina anteckningar samt läroboken
- Skriv sedan upp stödord. Vad är viktigast etc?
- Skriv därefter frågor till dig själv utifrån texten & plugga tills du kan dem!

Lovar dig ett MVG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0