Måndish

Efter den sedvanliga skålen youghurt, en kopp te & en järn & c-vitaminbrus är det nu meningen att jag ska gå in på toaletten och sminka mig. Men jag är så trött! Frejsan blir hemma med Paps idag då hon har världens feber stackarn! Låt mamma ta den åt dig gullis!

Imorgon börjar bokrean och jag ska ner till Åhléns efter skolan och förhoppningsvis fynda en massa supernödvändiga böcker. Kockböcker, barnböcker, graviditetsböcker mm. Ska verkligen bli jätte kul!

Just nu längtar jag sååå till våren!
Den första riktigt varma vårdagen då man kan ta av sig jackan och gå i bara tröja, eller tillochmed kortärmat. I vår kommer jag pryda hela vår lägenhet med vita tulpaner. Det är ju bara SÅ VÅR!

Nu måste jag
väl släpa mig in på toaletten och
kladda ner lite spackel i fejjan [läs:ansiktet] ...



Kommentarer
Postat av: Stoffe

Hej Skaert! Hoppas du har det bra i skolan! Sitter här o tittar på Pooh med både laptop och Frejsan i knät! Masa bus har det varit o mer kommer det bli! Ingen hänsyn till pappas 4 timmars sömn har vår lilla busunge! :D Men vad gör det när hon är så söt o underbar! Vi ville mest bara kika in o berätta hur otroligt mycket vi älskar dig! Massa pussar från lilla Vi!

2009-02-23 @ 08:31:47
URL: http://rockfather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0