Lör-day!

Efter en god middag bestående av hemmagjord potatissallad & grillad kyckling tackar vi svärmor för ännu en trevlig kväll! Jätte roligt att du tycker så mycket om att vara här och umgås med Freja, men även oss såklart! Idag var det svärmor som ville bjuda på middag och det fick hon så gärna. Vi var nämligen helt slut efter två långpromenader i det dimmiga vädret.

Vi var även på kalas hos Jakop som fyllde 1 år! Det bjöds på tårta och massa annat hembakat! Tack Hella med familj! Var verkligen sååå trevligt! Som du sa så ses vi alldeles för sällan! Buhu, det säger alla mina vänner, men jag har verkligen sååå mycket att göra just nu! Sen somnar jag som den sanna småbarnsmamma jag är vid 21.00 om kvällarna! Helt slut!

Måste bara ge er ett exempel på att jag och Stoffe verkligen kommit in i att vara småbarnsföräldrar!

Igår när svärmor åkt hem så började den superspännande filmen Don´t say a word, med Michael Douglas bla. Vi låg i soffan och efter 2 reklampauser så sa jag

M: Nästa reklampaus kan vi väl lägga oss i sängen och titta klart! Jag orkar inte ligga här ute!
S: Absolut!

När nästa reklampaus kom gick vi som bestämt in till sängen efter borstande av tänder och en snabbtvätt av ansiktet! Redan efter fem minuter konstaterade jag att jag aldrig skulle orka hålla mig vaken och berättade det för Stoffe.

S: Men jag håller mig vaken älskling, så berättar jag för dig hur det slutade imorgon!
M: Tack vad du är gullig! Gonatt, älskar dig!
S: Älskar dig med gums!

Jag vänder mig och och blundar och han håller om mig. Efter två minuter snarkar han... Jaha? Han skulle ju hålla sig vaken! Jag puttade på honom och han sa att han var vaken och skulle se klart. Eftersom jag visste att han inte hade en aning om vad han själv sa så tänkte jag att det var bäst att försöka se klart den själv iaf. Men jag förstod snart att det var en omöjlig uppgift! Så vi stängde av tvn och somnade på en sekund... Jisses! Vi orkar knappt se klart 21 filmen längre!

MAMMA  MARKUS  &  SOFIE!!!
- V i  s a k n a r  &  ä l s k a r  e r  s å  i n  i  n o o o r d e n !

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag har frågestund i min blogg, fråga precis vad ni vill! Kram :)

2009-02-08 @ 08:23:16
URL: http://victorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0