Tar tag i!

Äntligen tar jag tag i saker som jag förut vart så rädd att konfrontera. Ringde Sofie nyss och förklarade det jag skrivit efter jag fått en kommentar av henne. Ist för att skriva en kommentar tillbaka så pratade vi i tel och det kändes jätte bra. Nu ska vi höras senare om lite privata men viktiga saker för att reda ut andra problem än våra. Det kommer bli jätte bra.

God damn, I´ve missed you!

Just nu ligger Freja och sover. Världens minsta lilla sömntuta. Så söt när hon sussar! Hon har sovit sen 12.00 nu! Skönt för oss båda! Smile! Älskling kommer hem snart och så har vi resten av kvällen ledigt tillsammans. Jag jobbar hela helgen så vi hinner inte träffas någonting nästan! Jätte jobbigt! Och Frejsan hinner jag knappt heller se röken av. Mitt lilla troll!

Åh vad jag saknar min mamma & det normala icke intrigerande livet i Stockholm!
Ska bli så skönt den dagen man flyttar. Men som Sofie sa " Problemen försvinner inte för att man flyttar! " Och det har du så rätt i. Men det ska ändå bli skönt att bo i den stan. Vara nära min familj och mina vänner därifrån!

Kommentarer
Postat av: 123

Hur har du blivit så duktig på photoshop? är ju ganska svårt att lära sig ju... hur lärde du dig?

2008-10-03 @ 15:02:50
Postat av: sofie

Hej på dig! Kom hem sent så skjutsat brorsan igen också. Vi får prata imorgon för då har jag inget på schemat. Vi måste prata om en viss sak.



Kram

2008-10-04 @ 20:32:09
URL: http://goldendelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0