Sola & Bada

Gårdagen var så exklusiv! Spenderade hela dagen ute hos svärföräldrarna vid deras pool i deras fantastiska trädgård. Det var ca 35 grader där vi satt vid poolen och 32 grader i vattnet. Vem behöver åka utomlands? Min svägerska, hennes sambo och deras två små grabbar (Frejas kusiner) var också där. Vi låg där och glassade och stekte oss mer än bruna! Fabolus!

Efter ett tag höll jag på att brinna upp av värmen så jag, Freja och Stoffe kastade oss i poolen. Freja lånade Oskars simkuddar och simmade gladeligen runt alldeles ensam i poolen. Hon var helt ivrig, hon fullkomligt älskade det!

Mot kvällen tändes grillen och vi åt alla en massa god mat. Fanns en massa att välja bland! Grillat ÄR gott!
Jag ska leva på det i sommar. Dessutom är det nyttigt att äta grillat! Efter lite mat och nån öl åkte vi hem och hade myskväl, bara vi! Det om något är oslagbart!

Bjuder såklart på en badande mamma & Freja!
image315

Kommentarer
Postat av: Kaye

vilken söttös :)

2008-05-14 @ 20:01:54
URL: http://rockandrollsuicide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0