Christoffer

Åh vad jag älskar dig! Nu kom du precis hem från jobbet för att hämta dig tidrapport och åka ner och lämna den. Men du satte dig med mig i soffan en stund innan och höll om mig. Berättade för mig att du blir glad av att titta på mig och att jag är vacker. Vet du hur underbart varje sånt ögonblick är? Det är nästan oslagbart! Jag känner mig så lycklig och varm i hela kroppen.

Här sitter jag nu och lyssnar på Leona Lewis och tårarna strömmar!
Ibland är det lätt att bli lite sentimental.

Speciellt när mensen är fyra dagar sen och man inte känner sig som man gör annars!
Ja, jag vet Zandra - jag ska testa mig! *Smile*

- Mamma och svärmor, bli inte nojjiga nu!

Kommentarer
Postat av: Sofie

:D :D :D :D kanske en liten mini lille/lilla där inne :D Hoppas

2008-05-07 @ 17:44:52
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0