Super Sunday

Dagen har vart underbar. Den började jättebra med sol & jobb. Att vakna i Stockholm var alla tiders och ger alltid en bra start på dagen. På jobbet var det fantastiskt och ännu bättre vart det när Freja och Stoffe kom förbi för att säga hej och pussas med mig samt köpa en glass. Sedan vart jag hämtad av dom efter jobbet och då åkte vi hem till Erik och Therese som bjudit över oss på en fika. Åh, vilken fin lägenhet de hade! Avis! De är båda så trevliga och underbara att umgås med! Tack för kaffe och trevligt sällskap! Freja gillar verkligen dig Erik! *Smile*

När vi kom hem vart jag galen på att fönstrerna var så skitiga så jag satte igång och putsa dem. Frejas fönster får vänta tills imorrn för hon ligger och sover. Jag möblerade om lite i köket och sedan åt vi mat! Mysigt!

image174

Nallebus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0