It´s the End of romance

Ibland kan man tänka de mest konstiga tankar. Antingen är det pga förmycket fritid eller för att man helt enkelt är en människa som tänker alldeles för mycket. Jag är det sistnämnda. Hursom så stod Stoffe inne på toaletten och bytte blöja på Freja och jag gick in för att kissa som jag gjort så många gånger förr när Stoffe vart inne på toaletten. Plötsligt slog det mig hur fruktansvärt oromantiskt det är att gåpåtoaletten när ens pojkvän/flickvän redan är därinne. Jag tittade på Stoffe och " It´s the end of romance när du går på toaletten och din partner är i samma rum." han bara flinade åt mig! Egentligen är det väl så. Kiss, bajs, spya och mens är väl personligt? Åtminstone när man blivit vuxen. Eller har jag fel? Har iaf beslutat att aldrig mer gå på toaletten när Stoffe är därinne och jag ska ton låsa dörren i framtiden. Världen behöver bli mer romantisk! Därför ska iaf jag börja att skita ifred!

"Upptaget!"


image220

... okej, har lite för mycket fritid idag!

Kommentarer
Postat av: zandra

Haha det har du rätt i ! :)

Man blir alldeles för bekväm! ;) Jag är iofs sådär med hela min familj o vänner haha!

2008-04-19 @ 17:04:38
URL: http://zandrax.blogg.se
Postat av: Sofie

Jo visst är det personliga saker. Men att kissa med öppen dörr eller när min sambo/vänner är där inne anser jag vara att man känner sig bekväm med just den personen. :D

2008-04-20 @ 10:10:18
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0