Blondinbella

Jag förstår inte vad det är som är så WOW med henne. En fd förortsbrud som tack vare sin rika far hade möjlighet att publicera dyra modeplagg och sedan bli Sveriges största bloggare genom det. Ja, hon är en fd förortsbrud. Vi bodde i samma område Norr om Stockholm och hon gick i samma klass som min lillebror.

Läste igår att hon nu ska få en livvakt? Jag frågar mig själv, varför? Blir folk verkligen så avundsjuka att de vill henne illa fysiskt? Själv är jag mest avis på att hon håvar in 5 mille per år. Men seriöst, är det hon skriver om verkligen intressant? Jag tycker inte det!?

Nu ska jag ut och sola min kurviga kropp!
Im bootylicious! ♥


Kommentarer
Postat av: zandra

Jag håller med ...Hon skriver ju INGENTING som är intressant..:)

2008-04-22 @ 15:45:20
URL: http://zandrax.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha... hon är en totalt ointressant brud bara.. bloggade om det idag jag med..och det där med livvakt. LOL säger jag...

2008-04-22 @ 15:55:56
URL: http://www.missfinland.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0