stor o liten


Hur fantastiskt söta kan man bli! Stor tjej i sina "eget-valda-danskläder" och liten slarvig knut på huvudet och lugg! Bara helt enastånde vacker! Liten brunhårig tjej med enorm vilja och fantastiska ögon! Jag vet att alla säger det, men jag har verkligen världens finaste barn! Det bara är så!


Nu har jag tuttat Alice & bytt blöja efter att hon sovit fyra timmar i sin säng inne hos sin storasyster!
Nu ska jag borsta bissingarna och göra flätor tills imorrn, sen blir det sängen! Imorgon ska jag, Tessan & Tessy ses tidigare i skolan för genomgång av arbetet! Shit, mina boobs kommer garanterat att explodera om jag inte tar med pumpen! Tur att Alice har massor av god mamma-tuttismat i kylen!

Och så har jag en sak jag vill slänga i ansiktet på alla som haft åsikter eller sagt att det inte, aldrig i livet kommer fungera! Att gå i skolan och låta S vara pappaledig är fantastiskt! Han får så mycket tid med barnen, han också! Och jag får tre timmar för mig själv varje dag att bara ägna åt skolan! Och dessutom fungerar det så jävla bra med amningen och pumpandet! Jag har hur mycket mjölk som helst åt Alice och hon är feting nöjd! Så varför skulle det inte fungera för er som är mammalediga? Bull...

 


Vill tacka finaste Ann-Louise för den fina Fonten i mina pratbubblor!
Det är nämligen hon som är konstnären bakom typsnittet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0