pappan

Vaknade imorse av att min underbara lilla Freja låg bredvid mig och prata med mig :) Så jag låg ett tag och prata med henne, medan hennes mamma sov som en stock. Efter ett tag ville hon ha sin nam nam, vilket innebär välling! Sagt o gjort så ordnades det tillsammans med ett blöjbyte. Sen somnade jag om och vaknade till en snabbis av att Madde lämnade rummet. Efter ett tag blev jag väckt och frukosten stod serverad. Madde, Freja, Sofie och svärmor sjöng för mig innan frukosten. Underbart!

Sen for jag till jobbet och va där mellan 11 - 21:45 och ska tillbaka imorrn 07:45 - 17. Blev några gratulationer på jobbet oxå, samt att mobilen har gett mig en hel del gratulationer. Stort tack till alla som förgyllde min dag! 

Jobbet har flytit på ganska bra under dagen. Var en del att göra stundtals... alltså mer än vanligt. En del har varit väldigt glada över att jag funnits där och tackat mig om och om igenför att jag är så snäll och rar medan en har ifrågasatt om jag kan svenska för att sedan be mig kyssa hans röv :)  Vilka personer det finns!

Kom hem till en bloggande älskling som såg ut att må väldigt bra och såg  utvilad ut. Hon har juh fått vara själv (och det är hon värd) eftersom lilla moster och mormor tog med Freja till skansen :D Skulle oxå vilja åka dit. Jobbet ska dit på onsdag, men då är jag på min andra arbetsplats så jag missar det! Dock hoppas jag starkt på att få åka på utflykten som blir en båttur runt Djurgården :D Najs! Madde säger att jag har ett soft jobb... kan inte förstå vad hon menar :D

Nu ska det snart bli sängen och pussa på en underbar bebis mage :D Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0