måla vägg me smink

Vi lägger Freja runt 19.30 i tro om att hon ska somna tidigare pga att hon inte sovit middag och verkar ganska trött! Hon kommer ut två, tre gånger och vi leder in henne igen. Tillslut stannar hon därinne och vi säger att "Nu har vår stora prinsessa somnat! " Vi pular vidare. Stoffe bygger ihop vårt skrivbord vi shoppas på IKEA & jag tuttar Alice samt kollar facebook. Det är tyst i Frejas rum...

Stoffe går in för att titta om hon somnat eftersom det lyser i rummet. I panik ropar han på mig varpå jag springer dit... Jag finner inga ord! Jag vet bara att smeknamnet Skrollan stämmer mer än någonsin & att jag aldrig mer ska lämna mitt smink i Freja-höjd igen!



Ja... hela väggen, hela lampan, hela vita sängen & hela Freja resulterade i en jävlarns massa sminkbortagningsmedel! Suck, pust & Stön! Konstigt nog kunde vi inte annat än asgarva när vi insåg hur söt hon faktiskt var. Men nog skämdes hon allt när vi skällde på henne, ojojoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0