FÖRLOSSNINGSDAG

Vecka 39 [38+1]

Godmorgon min vackra bebis! Idag är det vår dag. Något som föralltid kommer vara du och jag men också den dag då vår familj går från tre till fyra. Det är en fantastisk känsla om än lite skrämmande! Jag har ingen aning om hur man är en bra tvåbarnsmamma. Har någon det förns den dag man faktiskt blir det? Men jag vet att jag kommer göra allt för att ge dig vad du behöver och för att vara den bästa mamman i hela världen. Snart har jag två små att älska av hela mitt hjärta!

Klockan 08 ska vi vara uppe på förlossningen. Eftersom jag redan börjat öppna mig ska det också ge det lite hjälp på traven så om allt går någorlunda fort får vi träffa dig idag. Är det sant? Ska vi verkligen få uppleva dig personligen inom bara några timmar. Ska jag snart få upp dig på mitt bröst och känna din kroppsvärme mot mig? Jag längtar så!

Din pappa sover, likaså din storasyster! Hon pratar i sömnen och han snarkar! Jag hade sammandragningar och är pirrig i hela kroppen så du kan ju förstå hur svårt det var att sova vidare! Väckarklockan ringer snart och då ska vi alla äta frukost. Din mormor är här och din moster för att passa & mysa med Freja och träffa dig när du är här!

Jag är lycklig Liten!
Älskar dig, din mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0