FÖRLOSSNING ALICE



Tisdagen den 18 Augusti 2009 Kl: 17.06 fylldes rum 44 på Förlossningen av ett underbart skrik. Åtta timmar efter att de tagit hål på hinnorna och efter att ha krystat i 10 minuter var hon äntligen här. Flickan vi väntat på sedan 1 Januari! Flickan som sparkat och buffat i min mage och satt mina revben i rörelse. Vår lilla söta prinsessa! Stoffe var helt underbar under förlossningen och hjälpte mig att andas genom varje värk. Vi hade dessutom väldigt roligt på förlossningen! Älskar dig Stoffe!

Freja är världens stoltaste storasyster! Det är hennes bebis och hon pussar och gosar med henne hela tiden. Bebis har inte något namn ännu, utan heter "Liten" fortfarande! Vi har så många fina namn så vet inte vilket vi ska välja! I skrivandets stund är vi på neo då hon behövde sola pga min blodgrupp 0 negativ. Men imorgon Fredag hoppas vi komma hem till pappa och storasyster! 

Förlossningsberättelse kommer, men det får ta den tid det tar. Nu vill vi bara njuta av lilla bebis och vara en familj på fyra! Lägger upp lite bilder från förlossning, bb och neo! Tackar för alla gratulationer!!! 







KÄRLEK! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0