Brev till Liten

v.29+4 och om ca 45 minuter går vi tillsammans in i v.29+5! En hel dag, men oj så fort det går. Jag är förväntansfull. Undrar hur mycket du skiljer dig i sättet från din storarsyster och på vilka sätt du kommer förändra våra liv. Hur ser dina ögon ut, har du också världens sötaste mun och finaste näsan? Det är så konstigt på något sätt. Du är en del av mig, du finns därinne och jag känner dina sparkar mot insidan av min mage. Du är där lika mycket som Freja en gång var. Jag borde kunna föreställa mig hur det blir när du föds, men det går inte. Det känns som jag aldrig vart med om sparkar, graviditet eller liknande förut. Tänk då vad man glömmer! Kanske glömmer man för att man får något så fantastisk den dag ni underbara föds och man har det att fokusera på istället för på magen?

LIten, världen är stor! Du kommer göra den till en bättre plats precis som Freja. Vi kommer älska dig precis lika mycket. Du kommer driva oss till vansinne och så småningom komma in i trotsåldern. Läskigt och underbart! Jag längtar så tills du ligger på mitt bröst och ser in i mina ögon som vilset frågar "vem är du, jag känner igen dig!"

Mamma älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0