Brev till Freja

Du växer så snabbt älskling! Det här kortet tog pappa på dig & mig förra julen! Då låg en liten Alice i min mage! Den lilla personen du idag kallar lillasyster, systej & Alice Alice! För det är så hon heter enligt dig! Du är så stor och du får höra det så ofta från så många. Men sanningen är att egentligenm är du inte så stor ännu! Du är fortfarande min lilla tjej, du är ju faktiskt bara 2½ år även om du klarar av mer än de flesta 4-åringar! Du må tro att jag och pappa är både förvånade och stolta över att du lyckas lägga ett 48-bitars pussel från fyra år och uppåt helt utan hjälp! Det är fantastisk Freja! Men vad som är ännu mer fantastisk är att du är du, den du är och ingen annan! För du är helt perfekt och fulländad på det sätt du är & alltid har varit!

Du är min lilla stora tjej och du gör mig så lycklig! Och jag ska som jag alltid lovat, fortsätta lova att göra dig & Alice lyckliga så att ni kan se på er barndom och vara lyckliga! För det vad jag önskar er mina prinsessor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0