40 dagar till bebis

" Du har 40 dagar kvar till beräknas förlossning! " - Så underbart!

Freja och jag har sovit kanon inatt. Världens mysigaste rum har vi ju fixat hemma i vår lägenhet! Den är helt enkelt toppen! Startade morgonen med en frukost tillsammans med Sväris och William! Freja älskar verkligen att äta, men värre är det med killen som hellre leker vid bordet! Men när jag berättade att vi skulle äta frukost tillsammans och att han och Freja kunde leka sen så smällde han i sig smörgås och mjölk! Sötnosar!

Efter att jag vikt alla bebiskläder och tagit bort prislappar så gick de hem till sig för att göra sig klara. Om ett tag ska vi bege oss ut i solblåsten och mysa och tar eventuellt en promenad till ingelsta för inköp av sprayfärg till Frejas bord och stolar! Yes, nu är det många projekt på g! Sen ska jag också bära upp spjälsängen från förådet, slipa och måla den! Imorgon är det nämligen dags att bädda bebissäng eftersom vi inte kommer tillbaka till Norrköping förns den 11 Aug och då är det inte många dagar kvar till Liten kommer!

Gårdagaen bestod av städande och ställa iordning alla möbler här hemma. Även packa ur massor av lådor. Som tur var kom Rickard och William över ett tag så barnen fick leka och jag hann plocka. Sen kom sväris också efter att hon städat sitt egentligen toppstädade badrum. När Rickard åkt lagade vi mat allihop och åt! Kycklinggryta med minimajs, lök i grädda med Ris! Barnen åt så de sprutade ur öronen!

När jag skulle ställa undan så halkade jag, som den gravida clown jag är rakt in i köksskåpet med tån före varav tånageln vek sig på mitten och stod rakt upp. Jävlar vad det blödde! Bruten tå och ajaj i foten! Klant!

Nu ska jag göra mig färdig så vi kan gå ut sen!
Pusselipussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0