30 sept

Soffan är så stor att jag får helt enkelt inte med hela soffan på bild. Den är 288 cm åt ena hållet & 243 åt andra! Shit, det är ju som att ha två enorma sängar i vardagsrummet! Kommer bli toppen när man får gäster. Det var en jäklarns jobb att få ihop den och Stoffe gjorde det på fastande mage vilket resulterar i irritation och värmebölja. Men efter en portion Pytt-i-panna och puss från mig var han igång igen!

När jag kom hem från dansen var allt klart. Uppsatt och iordninggjord soffa, ljus tända, sovande barn och Idol väntade! Min Stoffe, fy fan vilket kap!

Detta är en ny modell av Divan som heter "Divan med öppet avslut" vilket innebär att den är aningen hörnsoffa också! Det är svårt att fånga färgen på soffan såhär på natten eftersom jag måste använda blixt på kameran!

V I  Ä R  H E L N Ö J D A ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0