3 aug

Gick upp med Freja runt 08 efter att vi legat och sett Bolt en timme! Satte oss i soffan och mös vidare med frukost och Pippi Långstrump. Love it! Därefter skulle jag plocka in i diskmaskinen vilket resulterade i världens dunderenergi. Började dammsuga, bytte filter och påse, dammsög om varje rum igen, kokade disktrasan inför mission damning, tvättade, lagade lunch och mycket mycket mer. Helt galet, men plötsligt var det som om jag hade all energi i världen. Vad som slog mig nu var ju att det sägs att man dagarna innan förlossningen får ett enormt städbehov. Världens energi att göta fint omkring sig. HJÄLP? Jag ska vill, men tänker inte föda bebis nu! 

Jag vill vara i Norrköping när det sätter igång så jag får föda på sjukhuset jag är van vid just nu. Vill också komma till v.37+0 minst så det inte räknas som prematur födsel och chansen är större att bebis mår bra. Sedan har vi allt hemma i vår lägenhet. Måste dessutom hinna lämna in vagnen till Babyland och byta däck samt måla hela hallen och spraymåla vår fina byrå. Hmm.. nu kom jag på att Frejas myshörna ska färdigställas, spjälsäng ska bäddas och msängmobil sättas upp. Dessutom ska alla tavlor i lägenheten upp och blöjor ska inhandlas!

Plötsligt går det upp för mig... jag behöver nog MINST två veckor till på mig innan du kommer Liten! Stanna därinne och väx några dagar till!  Nu har vi brottom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0