28 nov



Trollis börjar bli stor.
Åtminstonde större! Det känns som jag inte hinner med alls. Känns som det var i förra veckan jag fick henne på mitt bröst och insåg att " Ja, fan. Jag har gjort det igen! Jag har tillsammans med Stoffe lyckats skapa två av världens vackraste bejbisar! Och jag har fått uppleva ännu en förlossning. De vackraste en människa kan få uppleva. Jag känner mig verkligen previlegad som fått föda två friska, vackra och underbara tjejer. " Jag sa efter förlossningen att nu räcker det med barn. Nu har vi två sötispotatisar! Men så går veckorna, stygnen läker, kroppen återställer sig och bebisen växer och helt plötsligt vill man bara tillbaka och uppleva revbenskickar, illamående och värkar igen. Vi är bra härliga vi mammor!

Nu ser vi fram mot dopet som är i mitten av December. Blir en härlig middag efter kyrkan och god efterrätt! Ska bli underbart att de som inte fått träffa vår lilla A-Liis än ska få göra det! Älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0