22 sept

Hittade lite bilder som jag helt enkelt kände för att slänga upp på bloggen av olika anledningar!



Här var Alice endast några dagar gammal och jag la henne precis som hon legat i magen de sista veckorna för att försöka förstå hur lilla hon fått plats! Ganska häftigt att ha ett sånt kort tyckte jag! Stämmer så bra med hennes vänster fot, för det var förmodligen den som hela tiden sparkade och knuffade ett av mina högra revben!



Liten Freja har ganska nyligen blivit storasyster åt en liten Alice! Väldans stolt!



T.V: Man var kanske inte jordens piggast med tanke på hur mycket vi for fram och tillbaka mellan vårt hem och Neo, men vi gjorde det jäkligt bra. Kvällsmys i soffan efter Freja badat & Alice ätit.

T.H: Matte & söta Alice, som ska bli gudfar åt Alice! Vi har världens bästa gudfädrar till våra döttrar. Min lillebror åt Freja & Matte åt Alice. Vi kunde verkligen inte fått några bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0