22 juni 2009

Visste ni att jag är tillsammans med stålmannen! Ni vet killen som kan allt, orkar allt, jobbar, bär, ställer upp och aldrig blir sjuk? En sån där kille man inte tror finns? Men det gör han, han är min! Men nu har han blivit sjuk. Egentligen skulle han ha börjat jobba kl 08, men han kunde inte gå upp ur sängen. Han klarade knappt av att ringa och säga att han inte kunde komma. Sånt händer aldrig och har aldrig hänt under de tio år jag känt honom. Han är killen som gick till sitt gamla jobb trots 40 graders feber och sedan vart hämtad av ambulansen för att han inte längre kunde stå upp själv! Denna gång kunde han inte ens gå till jobbet. Han har feber, inte jätte hög. Han har yrat hela natten, andats lustigt och betett sig som om han har någon slags panik i hela kroppen. Han berättade att han hallucinerade och det tog mig en timme att få honom att ringa sig sjuk från jobbet. Han visste inte hur han skulle få tag på numret.

Mitt hjärta slår sådär läskigt fort just nu. Så som det gör om man är orolig, rädd, får aningen ångest. Det är inte likt honom, därför tar det så på mig. Jag förmodar att det är något virus i samband med stress. Den mannen gör inte annat än stressar & sover för lite. Han ska klara allt, sen skiter han i om han stupar! Älskling, jag blir orolig...

En såndär otäck känsla kommer över mig. Rädsla för hur det skulle vara om han inte fanns i vårt liv. Man tror att man lever för evigt, det är lögn - det gör ingen. Men jag vill aldrig behöva göra det heller. Dvs, leva utan honom i mitt liv! Han gör mig stark, även om jag kanske säger eller visar det för sällan. Du är pappan till mina fantastiska barn och jag vill att du ska vara en del av mig och dem varje dag! Uscg, blir nästantårögd! Det är konstigt att se dig såhär.

Vi älskar dig av hela vårt hjärta!
Puss på vår papi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0