22 juni 2009

Sitter äntligen och njuter av lite egentid på balkongen! Det har blivit líte molnigt men men! Frejsi sover och Stoffe med. Nu ska jag faktiskt passa på att berömma mig själv. Sedan jag gick upp i morse och i princip tvingade honom att ta tempen [oraltemp, inget annat] och den visade 38,5 har jag gjort massor för att få den att gå ner och honom att må bättre. Bullat upp högt under huvudet och hällt i honom fyra glas vatten. Skar även iorndning nätmelon som Freja "matade" pappa med! Han beklagar sig lite, usch säger att det är jobbigt! Men nu ska jag jävlar i mig se till att han varken åker på vätske- eller näringsbrist. [Hände när vi vart tillsammans i ca 1 år och han var sjuk och varken drack eller åt.]

Innan jag la Freja frågade jag hur han mådde och det var lite bättre sa han. Han kände sig inte lika yr och förvirrad. Tog tempen som denna gång visade 37,9! Yes! This is me, being USKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0