21 okt

Hämtades av Stoffe, Freja & Alice efter skolan. Barnen sov så vi åkte allihop till Maxi där vi drack en kopp kaffe medans barnen sussade vidare! Var väldans mysigt att bara sitta vi två och mysprata i någon timme! Därefter gick vi en sväng & Freja vaknade strax därefter med ett strålande humör. Hon hade apont i öronen! Stackars vår lilla tjej, hon får det titt som tätt men efter en dos ipren lägger det sig och sen är det bra någon eller några månader. Vi får se vad de säger på BVC om detta nästa gång. Stoffe gick med barnen till bilen och jag gick till H&M för att shoppa de smink jag behövde. Såg till att köpa på mig så jag verkligen hade det jag begövde. Det är så jobbigt att slita med uttorkat smink och klumpig mascara som är alldeles för gammal. Nu satsade jag på Pure Minerals vad gällde underlag så slipper jag täppa igen porerna! Skit bra! Dessutom använder jag Neutrogena Blackhead. Den är det dynamit i och jag lovar att de tar bort alla "blackheads."

Till kvällen beställde vi Pizza tillsammans med Sväris till Frejas förstjusning. Hon tycker det är jättekul att få ät5a med fingrarna, kladda och ha sig. Idag var hon dessutom med vild än tam och fick oss alla att gapskratta. Hennes min går i ett och enligt BVC ligger hon mentalt & verbalt på en 4-årings nivå! FRÄNT!

När jag vid 19.30 skulle läsa godnatt-saga för Freja la jag mig brevid henne. När vi var klara sjöng vi tre sånger som hon fick bestämma och därefter låg jag en bra stund och klappade henne i ansiktete. Tittade in i hennes ögon och tänkte på hur otroligt fort allt går. Det var inte länge sen hon var min lilla bebis, vars hela liv berodde på mig. Nu är hon en självständig tjej med vilja och himla energi! När vi läst saga brukar vi alltid säga godnatt och gå ut så somnar hon, men nu låg jag kvar och bara myste. Efter bara någon minut sov vi båda två!

Vaknade ganska nyligen och släpade mig ut i vardagsrummet. Stoffe spelar poker & Alice sover. Jag ska släpa ut mitt täcke i soffan och krypa ner inunder och se Oskyldigt Dömd på inspelnigngsbara boxen! Imorgon är det studiebesök med klassen och jag ska köra en av bilarna så vi åker vid 08.40!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0