21 juni 09

Att driva en blogg när allt som har med internet att göra går åt helsike är inte det lättaste. Jag kan inte ladda era sidor, än mindre svara på era kommentarer för det tar utan överdrift miljontals med år. Jävla skit Comhem [Läs: Com[inte]Hem]Om det någonsin ringer en telefonförsäljare från Comhem och försöker övertala mig att använda just deras IP-telefoni kommer jag fråga om han själv har Comhem och sedan:

Svar Ja:
Okej, det får stå för dig, lev med skiten!
Svar Nej: Så varför skulle då jag kasta bort timmar på ett företag som aldrig funkar?

Jag är i mitt "bloggesse" såhär in på småtimmarna. Har alltid massa planer och idéer, men sen tar det stopp. För internet hänger sig, slutar fungera, driftstopp, elförsörjningsfel? Hm, de mest underliga bortförklaringarna! Comhem sa vid ett tillfälle: " Teknikerna jobbar för fullt, de får inte gå hem förns problemet är löst! " Imorgon är det en vecka sen! Stackars familjer, de måste undra vart deras teknik-farsor håller hus. Min fråga är, vilken sorts utbildning har dem gått?

Jag är superglad för att ni fortsätter kommentera och prenumerera!
Puss och sov gott, mamsingar och pappsingar, syskon, far och morföräldrar!
- alla som läser of course!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0